
Innowacja pedagogiczna „Zaprogramowani na przygodę. Technologie z klasą.”
Prowadzona przez p. Darię Sławik w formie cotygodniowych pozalekcyjnych zajęć z zakresu nauk przyrodniczych, technicznych, humanistycznych i społecznych dobiegła końca.
Wytrwali i zaangażowani Uczniowie klasy I i III dotarli do finału misji ratunkowej robota Kodeusza pomagając mu wrócić do domu, a przy tym poznając podstawy programowania, dostrzegając jego istotę w codziennym życiu, także podczas tworzenia ulubionych zabaw i gier oraz aktywnego udziału w nich.
Dzięki rozmaitym ćwiczeniom, rozgrywkom, zabawom z wykorzystaniem różnorodnych środków i materiałów dydaktycznych uczniowie efektywnie trenowali logiczne myślenie, precyzyjne prezentowanie myśli i dobrą organizację pracy. Rozwijali umiejętność działania w zespole oraz pracy metodą projektową.
Realizacja innowacji opierała się na udziale w ogólnopolskim projekcie edukacyjnym Uniwersytetu Dzieci, toteż wszyscy uczestnicy otrzymali indeksy oraz certyfikaty ukończenia, a także słodkie upominki.